Ustala się następujący skład Rady Rodziców rok szkolny 2018/2019

1. Przewodniczący – SZULIK IZABELA

2. Z-ca przewodniczącego – SĄCZEK ANDRZEJ

Komisja Rewizyjna :

3. Przewodniczący – GAWLIK MARIA

4. Członek – KRAKOWCZYK JACEK
5. Członek – MAZUR ANNA

Członkowie Prezydium Rady Rodziców :

1. MOTYLIŃSKA IZABELA
2. JAJKO MARZENA
3. KUZICKA ANNA
4. WOŻNICA IWONA
5. MIKA ADAM
6. JÓŻWIAK ALEKSANDRA
7. KROSNY BOŻENA
8. SKUPIEŃ ALEKSANDRA
9. KAŁUŻA PIOTR
10. SŁAWIK ANGELIKA
11. SZEWCZYK TATIANA
12. BEDNAREK GRAŻYNA
13. ZANIBOŁ IZABELA
14. MANDERLA LESZEK
15. POŁEDNIK ZENONA
16. BERGER URSZULA
17. DEMBEK SYLWIA
18. FOJCIK EWELINA
 

 

 

 

Ta strona korzysta z plików cookie w celach statystycznych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Dowiedz się więcej

Od 22 marca 2013 roku obowiązują przepisy art. 173 ustawy „Prawo telekomunikacyjne", które zobowiązują do poinformowania o możliwości rezygnacji z zapisywania danych w plikach przeglądarki.
Strony PCKZiU wykorzystują ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu.
Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają:
* dostosowanie stron do potrzeb użytkowników,
* tworzenie statystyk oglądalności,
* utrzymanie sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi przy przejściu na kolejną stronę ponownie wpisywać loginu i hasła.
Ten mechanizm można wyłączyć w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeśli użytkownik nie zgadza się na zapisywanie tych danych to prosimy o zmianę ustawień przeglądarki bądź opuszczenie serwisów.
W celu usprawnienia działania serwisów, na dysku twardym komputera użytkownika mogą być zapisywane pliki tekstowe, tzw. ciasteczka (cookies). Przykładowe ciasteczka i ich wykorzystanie w portalu:
* ciasteczka służące do określenia statystyk popularności stron, ilości odwiedzin i rozkładu odwiedzin w czasie,
* ciasteczka ustawiane przez serwer aplikacyjny przyznawane przy pierwszej wizycie na stronie a usuwane bądź po pewnym czasie braku aktywności bądź w wyniku zakończenia ustalonej czynności na stronie np. opuszczenie strony, zamknięcie przeglądarki, wylogowanie (SESSIONID),
* ciasteczka używane do zapamiętania ustawień lub używane w systemach głosowania.
Dane gromadzone w ciasteczkach są wykorzystywane do celów administrowania i monitoringu.
Jak zablokować ciasteczka? Użytkownik może zdecydować o zapisywaniu bądź nie ciasteczek w ustawieniach przeglądarki: * w przeglądarce Firefox: Opcje / Prywatność * w przeglądarce Chrome: Ustawienia / Ustawienia zaawansowane / Prywatność / Ustawienia treści * w przeglądarce Internet Explorer: Narzędzia / Opcje internetowe / Prywatność (pozwala wybrać różne poziomy ochrony) / Zaawansowane * w przeglądarce Opera: Preferencje / Zaawansowane / Ciasteczka W każdej przeglądarce ustawienia ciasteczek ustawia się osobno.

Zamknij