Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

 

Witam Was serdecznie w tej nowej i trudnej dla nas wszystkich sytuacji. Już wiadomo – co najmniej do świąt się nie zobaczymy. Zawieszenie zajęć w szkole w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego COVID -19 wymusiło zmianę techniki realizacji procesu dydaktycznego: z zajęć prowadzonych stacjonarnie w pomieszczeniach szkolnych na zajęcia prowadzone techniką „nauki na odległość”, tzw. zdalne nauczanie. Teraz uczymy się być zdalnym uczniem , zdalnym rodzicem,  zdalnym nauczycielem i zdalna szkołą.

 

Zmiana polega na tym, że Wasze dzieci będą uczniami „wirtualnych klas” poprzez:

  1. 1MH4
  2. 1ET4
  3. 1MH5
  4. 2E/U
  5. 2K
  6. 2MH
  7. 2MT
  8. 3MH1
  9. 3MH2
  10. 3GM
  11. 4MH
  12. 4K
  • usługę Office 365 Education.- pozostałe klasy. Wychowawcy tych oddziałów wspólnie z informatykiem  założyli już jedno konto dla swojej klasy w tej usłudze 

 

Każdy uczeń otrzymał poprzez dziennik lekcyjny hasło dostępu do „wirtualnej klasy”, za pomocą którego będzie otrzymywał wszelkie materiały dydaktyczne, informacje oraz brał udział w lekcjach prowadzonych on-line.

 

Formy pracy zdalnej mogą być bardzo różne:  materiały do pracy przesyłane do ucznia poprzez dziennik elektroniczny, polecenia i instrukcje wysyłanie mailowo, indywidualne konsultacje online lub mailowe; prowadzenie zajęć  online w rzeczywistym czasie z całą klasą, oglądanie lekcji w TV, oglądanie filmów lub słuchanie audycji radiowych. Obecnie uczniów obowiązuje plan, który jest dostępny na stronie internetowej szkoły, ale jeśli zajdzie taka potrzeba to będziemy go modyfikować. 

 

Udział w lekcjach w danym dniu należy potwierdzić zgodnie z obowiązującym planem w tym dniu w miarę dostępności do sprzętu i Internetu.. Wszelkie prace wykonywane przez ucznia odsyłane są taką samą drogą elektroniczną i po wprowadzeniu zmian do szkolnego systemu oceniania będą podlegały ocenianiu. Jednak mamy na uwadze, aby  ta wspólna praca nie odbywała się pod presją czasu. Wiemy o niedomaganiach sprzętowych i sieciowych, minusach i wadach systemu łączności.

 

W tych trudnych chwilach oferujemy Wam i uczniom wsparcie pedagoga szkolny i psychologa szkolny . Pozostają do dyspozycji uczniów i Państwa w każdy dzień tygodnia.

 

Kontakt z pedagogiem: pedagogpckziu@gmail.com.

Kontakt z psychologiem: psychologpckziu@vp.pl

     W szkole zorganizowano także zdalną pomoc informatyka. W przypadku trudności z obsługą komputera lub potrzebą nabycia umiejętności obsługi programów lub aplikacji wykorzystywanych w procesie zdalnego nauczania jest możliwość skorzystania z pomocy nauczyciela czy informatyka za pośrednictwem wychowawcy klasy.

By wszystko to co jest przed nami udało się wykonać jak najlepiej, potrzebujemy Waszego współdziałania:

  • bądźcie z nami w kontakcie i jeśli coś nie działa to dajcie czas, poczekajcie a potem piszcie o tym;
  • organizujcie uczniom warunki do pracy;
  • mobilizujcie ich do wysiłku i samodzielnej nauki;
  • wspierajcie, ale i zachęcajcie do współudziału w pracach domowych;
  • dopilnujcie, by Wasze dzieci w czasie epidemii pozostały w domu i nie kontaktowały się z innymi osobami.

 

Życzę Wam zdrowia i wytrwałości

Danuta Mielańczyk

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona korzysta z plików cookie w celach statystycznych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Dowiedz się więcej

Od 22 marca 2013 roku obowiązują przepisy art. 173 ustawy „Prawo telekomunikacyjne", które zobowiązują do poinformowania o możliwości rezygnacji z zapisywania danych w plikach przeglądarki.
Strony PCKZiU wykorzystują ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu.
Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają:
* dostosowanie stron do potrzeb użytkowników,
* tworzenie statystyk oglądalności,
* utrzymanie sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi przy przejściu na kolejną stronę ponownie wpisywać loginu i hasła.
Ten mechanizm można wyłączyć w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeśli użytkownik nie zgadza się na zapisywanie tych danych to prosimy o zmianę ustawień przeglądarki bądź opuszczenie serwisów.
W celu usprawnienia działania serwisów, na dysku twardym komputera użytkownika mogą być zapisywane pliki tekstowe, tzw. ciasteczka (cookies). Przykładowe ciasteczka i ich wykorzystanie w portalu:
* ciasteczka służące do określenia statystyk popularności stron, ilości odwiedzin i rozkładu odwiedzin w czasie,
* ciasteczka ustawiane przez serwer aplikacyjny przyznawane przy pierwszej wizycie na stronie a usuwane bądź po pewnym czasie braku aktywności bądź w wyniku zakończenia ustalonej czynności na stronie np. opuszczenie strony, zamknięcie przeglądarki, wylogowanie (SESSIONID),
* ciasteczka używane do zapamiętania ustawień lub używane w systemach głosowania.
Dane gromadzone w ciasteczkach są wykorzystywane do celów administrowania i monitoringu.
Jak zablokować ciasteczka? Użytkownik może zdecydować o zapisywaniu bądź nie ciasteczek w ustawieniach przeglądarki: * w przeglądarce Firefox: Opcje / Prywatność * w przeglądarce Chrome: Ustawienia / Ustawienia zaawansowane / Prywatność / Ustawienia treści * w przeglądarce Internet Explorer: Narzędzia / Opcje internetowe / Prywatność (pozwala wybrać różne poziomy ochrony) / Zaawansowane * w przeglądarce Opera: Preferencje / Zaawansowane / Ciasteczka W każdej przeglądarce ustawienia ciasteczek ustawia się osobno.

Zamknij