DSC_0015

Szkolny konkurs na recenzję przeczytanej książki dla uczniów i słuchaczy PCKZiU – rozstrzygnięty.

Kto czyta książki, żyje podwójnie

Umberto Eco.

W grudniu w naszej szkole odbył się Szkolny konkurs na recenzję przeczytanej książki dla uczniów i słuchaczy PCKZiU.

Celem konkursu było przede wszystkim:

· rozbudzanie zainteresowań książką jako dobrem kulturowym,

· promowanie talentów literackich,

· zachęcanie do czytania książek, rozwijających wyobraźnię oraz wzbogacających zasób słownictwa i utrwalanie nawyku obcowania z literaturą piękną

· popularyzacja czytelnictwa.

Konkurs adresowany był do uczniów i słuchaczy PCKZiU.

Po zapoznaniu się z pracami dostarczonymi na konkurs jury w składzie:

· pani wicedyrektor Ewelina Limanowska

· pani Katarzyna Mrowiec – nauczyciel bibliotekarz

· pani Agata Rymer – nauczyciel języka polskiego

wyłoniło laureatów:

w kategorii uczniowie PCKZiU

· I miejsce zdobył Radosław Reclik z kl. I MH2

· II miejsce zdobył Sławomir Koczor również z klasy I MH2

· III miejsce zajął Michał Sitko z kl. III O

DSC_0016

w kategorii słuchacze PCKZiU

· I miejsce zdobyła pani Beata Ożarowska z kl. VLOa

· II miejsce zdobyła pani Natalia Biernacka z kl. VLOa

· III miejsce zajął pan Marek Kaczorek z kl. VLOa.

Wyniki konkursu okazały się niezwykle ciekawe, wystawiające świadectwo nie tylko zdolnościom literackim naszych uczniów i słuchaczy, ale także ich pasji czytania książek o interesującej ich tematyce. A zainteresowania naszej młodzieży są różne. Największą popularnością wśród uczestników konkursu cieszyła się literatura fantasy, uczniowie lubią też sięgać po biografie, szczególnie sportowców, kryminały, komiksy i powieści psychologiczne.

Laureatom serdecznie gratulujemy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celach statystycznych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Dowiedz się więcej

Od 22 marca 2013 roku obowiązują przepisy art. 173 ustawy „Prawo telekomunikacyjne", które zobowiązują do poinformowania o możliwości rezygnacji z zapisywania danych w plikach przeglądarki.
Strony PCKZiU wykorzystują ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu.
Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają:
* dostosowanie stron do potrzeb użytkowników,
* tworzenie statystyk oglądalności,
* utrzymanie sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi przy przejściu na kolejną stronę ponownie wpisywać loginu i hasła.
Ten mechanizm można wyłączyć w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeśli użytkownik nie zgadza się na zapisywanie tych danych to prosimy o zmianę ustawień przeglądarki bądź opuszczenie serwisów.
W celu usprawnienia działania serwisów, na dysku twardym komputera użytkownika mogą być zapisywane pliki tekstowe, tzw. ciasteczka (cookies). Przykładowe ciasteczka i ich wykorzystanie w portalu:
* ciasteczka służące do określenia statystyk popularności stron, ilości odwiedzin i rozkładu odwiedzin w czasie,
* ciasteczka ustawiane przez serwer aplikacyjny przyznawane przy pierwszej wizycie na stronie a usuwane bądź po pewnym czasie braku aktywności bądź w wyniku zakończenia ustalonej czynności na stronie np. opuszczenie strony, zamknięcie przeglądarki, wylogowanie (SESSIONID),
* ciasteczka używane do zapamiętania ustawień lub używane w systemach głosowania.
Dane gromadzone w ciasteczkach są wykorzystywane do celów administrowania i monitoringu.
Jak zablokować ciasteczka? Użytkownik może zdecydować o zapisywaniu bądź nie ciasteczek w ustawieniach przeglądarki: * w przeglądarce Firefox: Opcje / Prywatność * w przeglądarce Chrome: Ustawienia / Ustawienia zaawansowane / Prywatność / Ustawienia treści * w przeglądarce Internet Explorer: Narzędzia / Opcje internetowe / Prywatność (pozwala wybrać różne poziomy ochrony) / Zaawansowane * w przeglądarce Opera: Preferencje / Zaawansowane / Ciasteczka W każdej przeglądarce ustawienia ciasteczek ustawia się osobno.

Zamknij